2013年4月1日 星期一

環島遊 – [晴] 是美好的


環島遊 [] 是美好的

騎乘: 嘉義 新營區 善化區 新市區 - 台南
騎乘距離:  74.3 km
單車環島日數: 5
日期:  1/4/2013
天氣: 陰天轉晴
住宿: 富得來大飯店



不知不覺 環島遊進入了第五天的旅程, 一天內踩80-90km 已不成問題
膝蓋的痛楚已減少了

今天950 先出車, 離開大飯店不夠10 mins 又下雨啦, 今次等了15mins 就可以繼續行程, 在去北回歸線的景點時, 見到有五六個約廿歲的後生仔在整車, 他們是第一天環島遊, 我走過去幫了他們一把, 但最後不知為何後軚快拆都是安唔到, 我就走了... 緊記! 環島不只是計畫去那一個景點, 你要知道每天周圍發生中的事, 最重要的是陪伴著你的單車是否正常, 基本的修車都要識
去到北回歸線, 這是每一個環島人必到的地方!



你睇.... 有個小朋友丫!!!!

路經 新營 文化中心



行行下見到架Tank, 入去影相, 之後有一班環島人入黎影相, 交談之下原來大家都是香港人, 哈哈 大合照吧!!

他們不停問我拆車唔辛苦嗎唔重嗎?



天氣已經變成大晴天, 重要好曬
再特地走去牛乳之家, 食雪條, 另外入場費TWD $30, TWD $30 可以在店內換取同價格東西
不知為何, 我覺得d 動物好似唔開心咁, 所以就冇乜影佢地







在馬路中心影相 (小朋友別學^^)


不停咁踏, 冇乜點休息, 要追番早上的時間
路過善化及新市區 就入了台南
台南的交通比較亂, 大車小車都會走去機車線上, 他們都不太禮讓


台南出名的地方 - 赤崁樓



在我用rmaps 找街道名時....你睇, fxxk 冇左一小部份.... -.-
應該係我download少左


台南 旅店 喜歡開天殺價....大家小心
最後在旺區找不到住宿, 找到富得來大飯店 TWD $880

今天晚上吃集品蝦仁飯, 擔仔麵, 冬瓜茶




富得來大飯店 (TWD $880)


1 則留言:

Music