2013年3月29日 星期五

環島遊 - 力我有, 水我有, 青春我有!!


環島遊 - 力我有, 水我有, 青春我有!!

騎乘: 新竹- 竹南 - 苗栗 銅鑼鄉 三義鄉 豐原
騎乘距離:  84.8 km
單車環島日數: 2
日期:  29/3/2013
天氣: 陰天
住宿: 國賓大旅社





一早起身, 雙腳不累, 但雙肩好累, 可能是未習慣吧!
今天酒店提供了早餐, 早餐是自助式, 有抄蛋 有英式奶茶,有朱古力醬加包
食飽後見到新聞.... 北韓.... 搞乜丫….. 有乜好打!?
新聞中特別提到北韓的導彈類型, 那些類型是可以射到台灣. 嚴重威脅我的環島遊!

昨天晚上下大雨, 都有點擔心今日的天氣, 望上天空見到雲全是白色的, 沒有黑雲
估計最多都只會是小雨, 所以GoGoGo!!
今天天氣 17-20 , 所以我著了短衫短褲.... 凍到pk.
經過新竹火車站就去了 17 公里海岸線


再去了風城之門(豎琴橋), 天氣不好, 影不到靚相, 台灣沿海都有很多大型 發電風車





######
這是 17 公里海岸線的盡頭

沿高速公路行, 發覺這樣子踩單車太似 練車, 咁不如入村看看啦, 去到媽祖廟 ,全台最高



離開竹南就亂找路, Google maps 見到 前路是上山 左面是沿火車路,  心諗一定 ok...
but fxxk, 越踏越上山.... 踏到我氣都冇, 加上大腿肌肉都有點累..... 上山speed ....12-18 km -.- 一到下坡 爽爆, 冇踏都去到41km

之後就踏入苗栗市, 經過縣政府


在路邊找了一間普通的食店 吃了鴨肉麵及魯蛋 $60

我覺得這與 原夜市鴨肉麵的味道 差不多, 但便宜很多

見到大西瓜

吃飽後, 真正的惡夢...來了
一路踩, 一路上.....一路上, 一路踩,  一坡還有一坡高
先經銅鑼, 再經三義鄉 爬了不知多少米高


踩上坡冇力時…. 自問自答 :" 力我有, 水我有, 青春我有" 衝丫! (救命 =.=”)
順帶一提, 三義鄉主要是賣木的


快頂不住時候....經過五十嵐 立即買杯coffee 提一提神, 休息一陣
問一問店員....原來這間店是位於三義鄉的最高點, 之後一路就下坡了
聽完後 勁興奮 立即衝呀!!!

…. , 真係下坡, 重要第一次 下這麼長這麼鈄的坡, 你可以想像一下, 這就等同於龍鼓灘 去屯門 的一段鈄坡咁鈄, 但長度有4.5公里,  一路下坡我都沒有多按 break, 因多按break, break 一定會過熱, 而且對於呢個鈄度 是不能一下子停下的,  就順著走吧….
我行的路邊是有很多小石, 我要看著地下, 又要看著左邊有沒有車 插入來
忽然心一諗…. 這架Dahon 060 會不會行行下突然解體? 到那一刻,  我不得不相信這車, 在環島之前, 它的每一個位置 我都有仔細看過 set , 加上車上的行李 是完全的固定好的, 就放膽衝吧!
就是這鈄坡 做出了 max speed 57km (在碼表上, set 1535 圓周)
如果你不相信你的單車, 不相信你的技術, 別走這一條路吧!! 感恩....我平安到底了

之後, 就按住前路直行, 去到一條橋....六條行車線....中間係機車用... 初頭都唔知點行都係跟著電單車就可以了, , 影張相先

路過臺中市立運動場, 我是在運動場長大的^^



本來今天計畫到大甲的, 行了苗栗這一條路, 只好在豐原找住宿好了
沒有事先Search 旅店的資料, 只好邊踩邊問路人那裡有旅店, 他們說這裡很少的,這不是商業區

我使用了最後一次online 機會在 7-11 search
最後找到了 國賓大旅社 TWD $660
一開門....-.- 煙味....
在我洗澡 赤裸裸 的時候, 冇熱水!!!!????
oh.. 不是, 是要開著 熱水制 10 mins lo .....

晚上去了 旅社 旁的 小街上吃小食, 再去食火鍋 TWD $210
滿足滿足


今天晚上要拉拉根先

57KM Max Speed

國賓大旅社 (TWD $660)


3 則留言:

  1. 你全個旅程用了多少港幣?

    回覆刪除
  2. HI...你係第幾次單車環島?其實我只去過1次台灣,但我而家PLAN緊自已一個環島遊!
    幸好你share,真係比我了解好多!不過我最擔心反而係公路上行車.....

    回覆刪除

Music